Sezenkumsal92 canım bende de vardı aynısı lohusalıktan sonra oldu doktor fitil ve krem verdi malesef geçmedi. 4 ay oldu şimdi ama kontrole de gidemedim. Bende biraz araştırdım. Sirke ile suyu karıştırıp taharetlenmek ise yariyormus. Birde sarı kantaron duymuştum. Birde karbonhidrat ve şekerli besinlerden uzak durmak gerekiyormuş. Hiç birini uygulamadim hiç bilmiyorum 😁