Anneler merhaba ☀️ Bir kaç gün önce kemik ağrılarımdan dolayı doktora gittim genelde oluyordu kan testi yaptılar romatizma olduğunu söyledi doktor 😔iğne ve ilaç verdi 15 gün sonra tekrar gel bakalım dedi crp ve sedimantasyon değerlerim 90a çıkmış bu süreci yaşayan annelerim var mı nasıl ilerledi tedaviniz şu anda nasılsınız kızımı da emzirmeden kesmek zorunda kalıcam hastalığa ayrı üzüldüm kızıma ayrı 😔bilgisi olan annelerim yazarsa çok sevinirim 🌱