Selam anneler, kızım 6 aylık dün bir anda ateşlendi çok üstünde durmadım diş olabilir diye daha sonra ateşi çok yükseldi doktora götürdük. Kan değerlerinde bir şey çıkmadı ama boğazında kızarıklık var ve biraz öksürüyor. Ateşi hep yüksek calpol veriyorum fitik yapıyorum biraz düşüyor sonra yeniden yükseliyor. Doktor 6. Hastalık dedi ve herhangi bi ilaç veremedi. Yaşayanlar var mı nasıl atlattınız? Yardımcı olursanız çok sevinirim😔😔🤲🏼