NazliBltHy benim oğlum 2 ay 9 günlük. Erken de doğmadı. Aşırı kusan bi bebek. Her emzirme sonrası kusmazsa olmaz. Doktor kilo alımı iyi olduğu için bi şey yapmaya gerek yok diyor. Reflü yastığı almadım, normal bebek yastığında hep yan yatırıyotum ama yatırırken omzunu da yastığa dahil ederek yatırıyorum.