uzaydabiryolcu evet inada biniyor ve o kazanıyor.eline salatalık veriyorum,onu yerken ben de ağzına 1 kaşık sokuvereyim diye.ben kaşığı sokmayayaom diye,elinde salatalıkla oynuyor oynuyor mıncırıyor parçalıyor,bir taraftan d anemi takip ediyor.sonra yumruğuyla birlikte ağZına atıyor hop diye.bir de hüp çekiyor.benden hızlı.yani yok yemeyecekse seni halt ediyor