MevaNur3 [silindi] gece 12 gibi rüya öğünü yapardım mama reddi yaşadıpımzdan beri yapamıyoruz ağzına değdiği an gözleri açıp bağırıyor sabaha kadarsa uyumuyor sonra
MevaNur3 bsrbrn doktorumuz şimdilik püreyle başlamamızı söylemişti. Zaten öğlen komuştuğumuzdada ek gıdaya bir süre kesmemi söyledi 😭🤷🏻♀️
MevaNur3 Nohutannesi zaten bir iki çay kaşığını geçirmiyorum ek gıdada tadımlık sadece . Yinede içmiyor mamayı aşırı stres olmuş durumdayım
Nohutannesi MevaNur3 tadını alıyorlar ya o yüzden. Hiç stres yapmayın, iyi düşünün ki iyi olsun. İnşallah düzelecek🌸
MevaNur3 Nohutannesi inşallah bugün ara verdirdi doktor ama tekrar başlayınca nolcak bilmiyorum 🤷🏻♀️