emine2779 Sevgili anneler Trendyol da koleksiyon oluşturdum 31 kişi kaydetti kampanyanın bitmesine bir gün kala. Fakat bana 25 TL kupon gelmedi. Arkadaşıma geldi. Bu durumu yaşayan var mı?
emine2779 birboncukannesiiii bazen gelmeyebiliyor o zaman. Ayy çok saçma o kadar kişiye söylüyoruz kaydedin diye insanlar çoğu kötü bile düşünüyor neden olmaz ki kupon.
kahvekokusuu emine2779 bi arkadasima da gelmemisti ayni vifi uzerinden birden fazla kisi kaydettiyse gelmiyormus trendyol destege yazdiginda aldigi cevap buydu
Nuraanne kahvekokusuu bizde de bana gelmedi eşime geldi sorduğumda aynı ağ üzerinden yapıldığı için sadece bir hesaba yolluyoruz dediler
kahvekokusuu emine2779 bence amac su ayni vifi uzerinden farkli hesap acip kendin de yapabilirsin bunu önlemek tabi tam bilmiyorum tahminen diyorum