Tasbebek_ canım öncelikle başınız sağolsun, hiçbir özel hastane fazla para almak için böyle birşey yapmaz heleki boyle kritik bi durumda, doktor acısından düşün, neden kendi ismimi hastane için harcayayım.ölü bebek doğumlarında genelde suni sancı verilip açılma olması bekleniyor, sezeryan yaparlarsa 2 sene gebelik düşünme gibi birşey olmayacağı için hastayı riske atmıyorlar. Benimde arkadasım 2güne yakın hastanede yattı doğurmak için.