Tasbebek_ sezaryen doğum sağlık açısından,bir kadın hayatında 3 kez olmalı. Teyzeniz birini şimdi kaybedecek sezaryen olursa ve sonrasında da ne olacağını Allah bilir. Kürtaj meselesine gelince, 5 aylık doğup yaşayan bebekler var. Yani demek istediğim o kocaman bir bebek. Yapılacak kürtaj işlemi onu parçalayarak olmak zorunda olabilir. Bunu görmek yada bilmek sancı çekmekten daha zor olur emin olun