Sevgili anneler. Bebeğim 8 buçuk aylık ve gaita testinde amip paraziti çıktı. Doktorumuz flagyl antibiyotiğini verde ve 1 hafta sonra kontrole çağırdı.
Her 8 saatte yarım ölçek veriyorum 08.00 , 16.00 , 24.00 şeklinde, ama gece 24.00 olanı için uyandırmam lazım ve ilacı içirmekte çok zorlanıyorum, çok ağlıyor. Gündüz bi şekilde veriyorum ama gece çok zor :(
Aranızda aynısını yaşayan var mı acaba? Yada bir fikir verebilir misiniz nasıl kolaylaştırabilirim bebeğim için bu süreci?
teşekkürler şimdiden🌸