Kızlar bebeğim geceden beri ateşi var sabah çocuk Dr götürdük boğazında kızarıklık var dedi iki tane ateş düşürücü şurup yazdı dönüşümlü olarak kullan dedi birde antibiyotik yazdı amoklavin ama ben antibiyotik kullanmakta çok kararsızım daha çok küçük değilmi birde kaç kaşık vermem gerek hiç bir şey dmeedi yazmamış ta reçeteye eczacisa bişi dememis eşime ne yapucam bilmiyorm