Duru33 Ben Hipp organic combiotic kullanıyorum, benim oğluma gaz yapmadı ve gelişimi de gayet iyi. Hastanede doğduğunda da aynı mamayla başlamıştık sütüm 4 gün gelmedi diye ve sonrasında da gelmedi 😅 Aptamil’i denedim iki kere ama gaz bombasına dönmüştü bebeğim o yüzden Hipp’le devam ediyorum. Her bebeğin tepkileri farklı olur mamalara. En doğrusunu bebeğiniz seçecektir 🙏🏻