demir1717 Kubrarcan Ben hiçbir şey sürmedim,çünkü bebeklerin hücre yenilenmesi bizden 10 kat kadar fazla. Hızla geçer. Bizim bugün çizdiği yarına kalmıyor.
Arelll Kubrarcan hiç bişey sürmenize gerek yok 1 günde geçiyor zaten en fazla 2 gün kalıyo sonra yine hiç çizilmemiş gibi
Cicegiburnundaanne Kubrarcan bisey surmenize gerek yok zaten hemen gececektir hucreleri hizli yenilenebilir yaralari hemen iyilesir..ama illa surim derseniz gogis kreminiz varsa minicik surebilirsnz