Kızlar 18 ocakta kürtaj oldum 20 gün kadar lekelenmem oldu doktorum normal dedi geçiştirdim ama 23 şubatta adet oldum normalde 4 gün sürerdi 10 gün sürdü. 3 martta abdest aldım bugün 13 Mart yine adet olmuşum. Ne kadar süre böyle düzensiz devam ediyor veya bu kadar sık adet olmak normal mi ki ? Fikirlerinizi merak ediyorum. Pazartesi tekrar doktorumla görüşeceğim 🌸