Linamommg Ahsen_demiral ay benımde mızmız oldu ıkı gundur ı h dıye sesler cıkarıyor aglıyo durduk yere gırdı sanırım benımde bırgafta sonra dort aymıza gırcez
MrvUras Ahsen_demiral Canım doğması gereken tarihten hesaplanıyor, 14,5 ile 19,5 haftalar arasında 4. Ay atağı. Her bebeğin farklı haftada ortaya çıkabiliyor ya da uzunluğu ve yoğunluğu değişiyor ama genelde bu haftalar arasında
Ahsen_demiral Linamommg anlamıyorumda dilinden kendisine yardımcı olucam ama ☺️ 1 ay böyle gecicekse allah sabır versin
Ahsen_demiral MrvUras biz erkende doğduk ama ne zaman hesaplarsam hesaplayayım hep atakta değil çıkıyor o yüzden pek anlayamadım. Artık yaşayıp görcez☺️
MrvUras Ahsen_demiral Benimki de erken doğdu, 4.ay atağında zamanlama tuttu ama önceki ataklarda pek emin olamamıştım. 16-18.haftalar zor geçti. Çok şükür en zorlu kısmından sonra bir anda bitti. İnşallah sizinki de hızlıca biter gider ☺️
MrvUras Ahsen_demiral 30 Eylülde doğdu 37+3deydi. Ataktan sonra çok güzel oluyor ama öyle düşünürseniz belki rahat edersiniz. Benimkinin uykuları düzene girdi eskiye göre mesela ☺️
Ahsen_demiral MrvUras uykuda falan problemimiz yok çok şükür 🙏🏻 Sadece mızmızlık var inşallah geçer ☺️ Teşekkürler🙏🏻