Yav arkadaş ne kiloymuş çocuğun kilosu az sütün yetmiyor diye diye iflağımı kestiler cinnet geçircem kızım 4 aylık 6.400 kilosu 3 aydan sonda kilo alması 250 gram ama hemşire bize hareketleneceği için kilo alması azalır demişti cidden 😕 bende kafaya takmaya başladım sağlığı yerinde ama çevrem hep bu çocuk kilo almamış şunu ver bunu ver muhabbeti yapıyor kızım hiçbir şekilde mama kabul etmiyor elimden geleni yaptım ama onaylamadı ben şimdi ne yapayım sütüm yetmiyor mu diye düşünmeye başladım ztn bu stresten olan sütte gider artık. Çok sıkıldım ya doğduğundan berri yetersizmişim herkes böyle diyor 3,450 doğdu her ay bir kilo aldı ama 3. Aydan sonra almadı ve bu ay içinde biz mama da verdik son 10 gün mama kabul etmedi anlamıyorlar doktoru gayet sağlıklı olduğunu söylüyor ama kimse anlamıyor 🤦♀️ çok yıprandım ya