BuseUsta yenidoğan alışmaz canım hiç alıstı sanma bende 5 gün biboranla bir meme emzirip digerini biberon takviyesi yaptım ilk çok direttim doktor yenidoğan 15 gün ne oldugunu anlamazmıs o yuzden hiç sitres yapma çok zor tutturmak ben 2 ay oldu bazen tek meme de hala zorlanıyorum bebegi kolumda tutmaktan kayıyo ya yuksek kalıyor ya alçak yenidoğan kelebek gögüs ucu al eczaneden öyle emzir hem memenin kokusunu alıp emsin hem emmeyi bilsin beslenmem benim burdan desin gudusel olarak hemde o emdikce gögüs ucun cıkarıcak ama mesela onu emdi aralarda ucsuz vermeye çalıs mesela onuda uzun kullanma ama ben onuda 4 gün kullandım ben mastit olmustum intihap oldugu için kullandım mecbur sende zaten emzirme cabaların olacan gögüs yarası kaçınılmaz o kalkan o zaman da lazım olacak sana o nu al böyle dene olucak sakın kimseye biborana alıstı emmiyor biboranla ver sohbetlerine girme emzir gitsin emdikce ucunda cıkıcak tutturcaksında