elusornek merhabalar ben varım ben kan görmedım fakat 2 buçuk aylık bebeğim yaklaşık 1 aylıkken yüzündeki döküntü sivilce tarzı şeylerden anladım kaka mukuslu bağırsak çok gürültülüydü kaka yaparken cort cort ses geliyordu ki hâlâ öyle. Atopik dermatit aynı zamanda cildi. Ben şu an alerjı maması kullanmaya çalışıyorum yemıyor hıc mememı emıyor. Balık dokunuyor süt ve süt ürünlerı kuruyemiş domates bunlar bıze dokunuyor egzamalar için 2 günde blr duş mustela ürünlerı kullanıyorum. Kanda süt ve yumurta alerjısı cıkmadı. Küçük dıye anlaşılmazmış zaten. Kafasında ki konaklar arttı gecmedı o da alerjıdenmis geçmeyen Konak yani öyle işte zorlu bir süreç biogai gaz damlası kullanıyorum face de alerjı sayfalarına üyeyim sağolsunlar doktordan çok faydaları oldu