Japonprenses [url=https://hizliresim.com/gRGNI5][img]https://i.hizliresim.com/gRGNI5.jpg[/img][/url Kızlar yaa bebemin ağzı 20 gündür böyle krem de sürdüm geçmedi çok salyası akıyo yemek yerken falan hep ağzına yüzüne bulaşıyor o yüzden mi acaba 7 buçuk aylık
Aalya Japonprenses bilgim yok ama benım de bebegımın boyle oluyor gun ıcınde. Ekgıda dan once de boyle oluyodu. 6 ay 13 gunluk. Ama bazen yanagında alnında da cıkıyor bizim. Ben alerjiden suphelenıyorum cunku kakada mukus vs gibi sikayetlerde vardı bizde
Mu-Mi Japonprenses canım bebeğin alerjikmiydi eğer öyleyse benimkide alerjik bebek ara ara oluyo niye olduğunu bilmiyorum
Japonprenses Aalya benim kizim zaten alerjik bebek diyetteyim ben kizima da yedirmiyorum süt süt ürünlerini
Japonprenses PembePelikan eşim de öyle dedi çünkü gece uyuyo sabah kalktiginda hicbisey yok gun icinde tekrar ayni oluo
Ccansuu Japonprenses salyadan olur yemek yedirirken metal kaşık kullanıyorsanız ondan olabilir mustela cıcastela diye kremi var bizde hemen etki etti deneyin isterseniz 🌱
Japonprenses Ccansuu suyu biberonla icmiyo cay kaşığıyla veriyorum annem de öyle dedi o yapar die aslında denim teşekkür ederim
Mu-Mi Japonprenses diyetteyim bizde de oluyo ya salya oluyo bazen ya ondan yada sıcaktandır diye umut ediyorum
Mucize_bebekim34 Japonprenses canim benim 10 aylik oglum var emzik kullaniyor bazen beenimkinde de oluyor ben gördüğümde hemen yikiyorum ilac sürmüyorum kendiliginden geciyor yemek kirintisi salya ve emzik kenarlarinran oluyor
Princessmother Japonprenses 6 ay 15 günlük Alyam salyaları akmaya başladığından beri ağız çevresi böylesi gece krem sürüyoruz geçiyor ama sabah mama ye eller ağızda olunca tekrarlıyor
Japonprenses Princessmother bende ondan oldugunu düşünüyorum eli hep agzinda dört parmağını sokuyo artik dişlerinin kasintisina