serebro Aptamil pronutra, pınar devam sütü, milupa vs… Kullanan var mı? + yada -'leri nelerdir??? Direkt olarak ısıtılarak mi veriliyor, formül mamadan farklı mi
mozaik serebro 1 yaşından sonra devam sütü verebilirsin demisti doktorum. Formul süt toz hali , devam sütu sıvı dedi. 1 yaşindan önce önermemisti. Onun dışinda hafif ısitıyorum oyle veriyorum. Milupa kullaniyorum.
serebro mozaik bebeğim 11 aylık olmak üzere ise başlayacağım emziriyorum ama alternatif birşey bulundurmak istiyorum evde yeteri kadar sağım yapamıyorum. Verilebilir mi acaba malesef dr yazdım cevap yok. Cezve gibi birşey de mi ısıtıyorsunuz sıcak su içinde mi