Fatosemir valla ben hiç bekmeliyodum ağzında kabarma doğumda getirince yanıma dişimi var dedim hemşirelere hayır öyle ola bilir dediler gösterdik KBB Dr na bişi yok dedi geçmişti terar kabarmaya başladı aynı yer dünde bi baktim diş eti kalmış beyaz bişey var altında şaşırdım