Geyrektir egesi batardir o tür seylere inanmiyorum onlar ne allah aşkına yaa 4 aylıkken kucagimda destekli oturtmaya basladim her bebegin gelisimi farklıdır bebeginizi dinleyin o oturmak istiyosa destekleyin bununla ilgili youtube de videolar da var 7 bucuk aylik simdi bebegim kendi basina oturuyo