Bebeğim 10 buçuk aylık görüldü vardı boğazında 2 gün önce hastanede solunum yetmiyo diye hava taktılar felan ertesi gün hastaneye yattık perşembe akşamı akciğerinde enfeksiyon varmış serum ve hava veriyorlar yaşayan var mı ne yapabilirim nasıl geçer çaresiz hissediyorum kendimi bebeğim nefes alamıyo