Yarenelibol_ Benim iki saat hastanede ağladı ben anlamadım film çekildi ben hiç vakit kaybetmeden kostumhastaneye. Eşim şehir dışındaydı hatta napcagimi şaşırınca ambulans cagirdim düştükten 10 dk sonra hastanedeydik. Çok alçaktan bile düşse rahat edemez kaçardım hastaneye