Merhaba anneler. Bebeğim 7 aylık. Süt alerjisi var. Ayrıca susam yumurta alerjisi de var. Yaklaşık 1 aydır diyetteyim. Test yapıldı haftaya sonuçlar çıkacak. Doktor mama yazdı. Aptalım diye. Kokusu berbat yalnız. Diyette hic kaçamak yapmadim. Bebegimin kakası normaldı. Yalnız mamayı iki gündür vermeme rağmen. Bugün kakasinda birazcık mukus vardı. Bagirsaklarimi temizleniyor normal mi acaba bu