Tugcaa Merhaba kızlar. Doğum yapali 1 bucuk ay oldu sezeryan doğum yaptim fakat hamilelikte olan çatı ağrısı tekrar başladı . Iki gündür çatı ağrısı yaşıyorum hamileyken yaşadığımızın tıpatıp aynısı yasayan var mi acaba
Aksa Tugcaa ben yaşadım ilk ay yan yatamıyordum hamilelikteki gibi bacaklarımın arasına yastık koyuyordum. 2 ayda azaldı şimdi 3 ay oldu doğum yapalı geçti tamamen
Fadimeaylinnnn Tugcaa benim çok agrım oldu resmen kilitlenip kaldığımı biliyorum acıdan ama geçiyor korkma ben de sezaryen oldum bi kaç ay sürdü benimkide agrisi yani insallah hemen gecer senin ki