rumeysa276 Kızlar doktor cok az diyor ek gıda ya geçin diyor bu ay atak zamanı aldığı için genel herkes normal diyor sizinkiler nasıl dı
1tinybean rumeysa276 Bize doktorumuz bir ayda 600 gr ve üstünün normal olduğunu söylemişti. Benim kızım da 4 aylık, bu ay 700 gr almış acayip meme reddi yaşıyorum
VelardaEdiz rumeysa276 evet normal benimde bebeğim 200 gram almıştı mamaya başlamıştım 5.5 aylıkken ek gıdaya geçmiştim
Ynca58 rumeysa276 benim de meme reddi yaşıyordum 500 gr almıştı o zamanlar ama mamaya geçmedim diğer ay çok güzel toparladı. Sağlık ocağı da özel doktor da 2 ay üst üste böyle olursa mama demişti. Yine de siz bilirsiniz
btbgt1025 rumeysa276 benim kızım da 400 gr almıştı o ayda. Çok üzüldüm ben. Ama doktorum normal hareketlenmeye başladı olur böyle şeyler hiç üzülme demişti. Meme + mama gidiyorduk. Mamanın miktarını arttırdık biraz.. Diğer ay 600 gr civarı almıştı.