Kızlar kızım 7 aylık doğdundan beri mamayla beslaniyor ama biberon reddi yaşıyoruz sürekli acaba mama mı dedik mamayıda çok kez değiştirdik ama hala anlamadık biberon olarak avent lansinoh dr browns nuk tommy wee bi tek chicco kaldı bu dediğim ürünü kullanan var mı? Yardımcı olabilir misiniz?