Kızlar bebeğim geceden beri ateşi var 38.8 kdr yükseldi aynı zamanda kusma ve iştahsızlık vardı şimdi hastaneye götürdüm Dr boğazında kızarıklık var dedi iki tane ateş düşürücü şurup yazdı parol ve pedifen ve antibiyotik verdi ateş düşürücüleri dönüşümlü kullan dedi ama kaç kaşık vericekmi söylemeei eczanede yazmamış scde günde iki kere yazmış