Merhaba anneler 3 ay 12 günlük kızım var. Yüzü yanakları çok kuru çok minik soyulma bile oluyor kuruluktan. Bübchen marka yağı var vücuduna yüzüne ara ara sürüyorum nemlensin diye fakat işe yaramıyor yardımcı olur musunuz? Önereceğiniz bir ürün var mıdır? Yoksa doktora mı danışmamız gerekiyor?