CigdeminMevasi Kızlar selam sekiz aylık kızım var dışarı çıkarken giydirdim ayakkabısı şu an küçük geliyor ayakkabı tarzı bir şey almak istiyorum sizce ilk adım ayakkabısı olarak alsam daha erken mi
Deletedmom_50 CigdeminMevasi 10 aylık bebeğimiz, dışarı çıkarken baya ayakkabı giydiriyorum. İlk adım ayakkabısı için erken değil bence sizin içinde. Ben adidas ve nike kullanıyorum, oldukça rahatlar, ortopedik ve çok tatlılar gerçekten.
Bahri2020Beren2021 CigdeminMevasi 10 aylik bebegim henüz yürümüyor ama vicconun ilk adim ayakkabisini giydiriyorum disari cikarken
dygcm CigdeminMevasi e bebekten sanbe aldık cok tatlı sonucta ne kadar gıyınıcek ki cok pahalı bısey olmasına gerek yok suan ıcın bence 90 tl den 55 tl ye dusmustu
CigdeminMevasi Bahri2020Beren2021 Evet ben de Vicco baktım numarasını şu an ayağını olan şekilde mi almalıyım
Deletedmom_50 CigdeminMevasi alırken bir numara kadar büyüktü bizim ki, zaten yürümediği için sorun olmadı. Yere basmadığı sürece ve küçük okup sıkmadığı sürece, bir beden büyük olmasında sorun yok bence. Zaten çok çabuk büyüyecek ayağı, o kadar az giyiyorlar ki.
Bahri2020Beren2021 CigdeminMevasi Ben bir numara büyük aldım yürümediği icin disari cikarken giydiriyorum sadece yürüdüğü zaman tam olur diye düşünüuorum
CigdeminMevasi dygcm ona bakacağım şimdi aslında alayım yürümeye başladğımdada giyain diye düşünşyorm ama bakalm
CigdeminMevasi Deletedmom_50 ozamn orda deneyip bir bunara büyüğünü almak mantıklı dedğinz gbi büyk olmasında sorun olmaz saolun🥰
dygcm CigdeminMevasi kimiside hep vicco onerıyo bende sımdı supheye dustum acaba sanbe ıyı degıl mı ki bılemedım🥴
CigdeminMevasi dygcm vicco çok esnek rahat bi ayakkbı sanırım oyüzden öneriliyor mağazada bakmştm çok beğnmiştim. Bnde ama şmdi onun için erknmi yürümye başlayncamı ondan alsam bilmiyorm
pandisko CigdeminMevasi Ben bebek giyim mağazasında çalışıyordum önceden. Çoğunlukla sanbe ilk adım ayakkabısı satıyorduk kullananlar çok memnundu. Çeşitleri de çok fiyatı da ideal
Circassian_ CigdeminMevasi benımde oglum 11 aylık ılk adım ayakkabısı nıke almıstık. Yurtdışındakı bır arkadasım Attıpas dıye bır marka onerdı bebeklerde yurumeye de destek oluyormus ve cıplak ayak gıbı rahat yuruyorlarmıs. Sıparıs verdık beklıyoruz bır bakın derım