Bu ara ne cok soru sorar oldum.ama elimden baska birsey gelmiyor.artik tikanip ne yapacagimi bilemiyorum.bebegim 2 ay 22 gunluk erkek bebek.aslinda tam sorun su ben bebegimin acliktanmi yoksa uykusu geldigi icinmi agladigini anlayamiyorum artik.kusmasi var fazla yedigi icin diyorlar.her turlu denedim sure kisalttim aralarini actim yok yok yine kusuyor.emzirirken doyunca memeyi birakmiyor.dogal olarak doyup doymadigini anlayamiyorum.aglayinca acmiki diyorum emzirirken uyuya kaliyor.saat takibide yaptim ama nafile iyice kafam allak bullak oldu.kilo alimi iyi ama iste bu sekilde nasil olucak bilmiyorum.doydugunu anlamanin yolu yokmu.