Çok ama çok geçmiş olsun canım Allahım tez zamanda atlatmayı nasip etsin inşallah 🤲 bizde atlattık sadece eşim korona oldu biz kızımla ayrı odalarda izole ettik kendimizi ama ona rağmen ağzımdan maskeyi gece uyurken bile çıkarmadım. Kızım diş çıkarttığı için çok huysuzdu mecburen yanımda uyutuyordum emzirdiğim içinde maske hep ağzımdaydı. Sen hep tedbirli ol eline eldiven giyi hergün çamaşıe suyuyla dezenfekte et muhakkak camları aç havalandır maskeni de sık sık değiştir ve c vitamini ağırlıklı sebzeler meyveler ye canım ıhlamur yao tarçın, bal, zencefil, portakal, elma ne varsa at içine iç bol bol hiç telaş etme geçiçek Allahım şifalar versin inşallah 🙏🙏🙏