Deletedmom_36 ElifTGM yokkkiz cam silme bezini dedim ben onlardanda alayim diye cif jel bulmak kolay😏
Cheddar Deletedmom_36 yahu koy bulaşık deterjanı kovaya suyunda sıcak olsun al güzel eski bi atlet (cam bezin yoksa) önce sil sonra kuru bezle kurula. Gayet temizleniyor. Kimyevi olaylara gerek yok bam bam silicen 😅😬
Deletedmom_29 Deletedmom_36 çocuktan önce şampuanla bulaşık deterjanı ile falan silerdim camları ama şimdi ıslak bezle kirini tozunu topragini alıyorim 😄 sonra camsil sıkıp duruluyorum
Cheddar Deletedmom_36 he ya. Öyle de kirleniyor böyle de. Allahın yağmuruna çamuruna hangi deterjan dayanabilir gözünü sevem kurban olduğum 🤪😂😂
Deletedmom_29 Deletedmom_36 camsilin temizleyici bir özelliği yok aslinda su püskürtmek gibi bir şey. Toz falan kaldıysa beze kolay yapışmasını sağlıyor. Normalde de şampuanla sildigimde camsille tekrar alıyordum
Rosemay Deletedmom_36 ben perdeyi atıyorum makinaya yumsatici dokuyorum perdelerin arasinada bulaşık tableti ohhh miss cam içinde kesinlikle sirke
Deletedmom_36 Deletedmom_29 bencede bazen cam silin bos kutusunu yumusaticili sunkoyuyorum ben onunla toz aliyorum
Mayisannesi34 Deletedmom_36 ben çok severim valla temiz olduğunu görünce içim açılıyor aşık oluyorum camlara 😅😅😅😅
Deletedmom_36 Mayisannesi34 bende senede 1 falan sildiriyorum komsular sikayet edicej beni pis biriyim diye oysaki evimin ici tertemiz😅
Mayisannesi34 Deletedmom_36 benimde aynı ama yetişmiyor valla bacım ne zaman silmek istesem hep yağmur yağıyor bende silmiyorum 😅 ay bir de benim evde cam çok fazla bir gün sadece cam silmem lazım temiz olması için 😅
Aylingneess Deletedmom_36 ben cosla kullanıyorum hem parlatıcı sıvısını hemde detarjanını üzerinde yazıyor nasıl kullanılacağı da ve daha uzun süre beyaz kalıyor
Deletedmom_36 Edanurtas6565 yukarida bir arkadas evet perdelerime renk verdi dedi☺️Kahkahali gunler sizee😘😘