arkadaslar gunaydin
bebegim 3 aylik, normalde her gun 2-3 kere kaka yapardi. Ateslendi doktora goturduk fitil verdiler orada evde bir kez calpol vermistim oncesinde, fitilden sonra atesi dustu gecti sonra cok kotu kokulu ve kahverengiye yakin sulu biraz mukuslu bir kaka yapti . Carsamba yapmisti bir daha da yapmadi.
Gunde 2-3 kez ikiniyo yapmak istiyo yani yapamiyo, cok huzursuzlugu yok. Gaz cikariyo ve cok kotu kokuyo gazi. Hic boyle degildi.
ates / hastalik veya fitil yapar mi bunlari?
ayni zamanda alerjiden suphelendikleri icin 1.5 aydir sut diyetindeydim, 10 gundur acmaya basladim. Once peynir yogurt, ve persembeden beri sutlu kek yedim. Bunlardan dolayi olur mu sizce?
bir de rota asisi olmustu gecen cuma gunu.
tesekkurler