Tospikhann Kızlar bebegım emmıyor. Mama ile beslıyorum. Similac kullanıyoruz. Bebegımın kakası yeşil oldu ve kabızlık cekiyor bana mama önerirmisiniz lütfen ya bebegım acı cektikce üzülüyorum. Yanlış mamamı sectim acaba
yaseminoztrk Tospikhann HİP organic kullanabilirsin bize doktor önermişti. Bide probiyotik kullandın mı hiç o düzene sokuyor aslında bizde ‘biogai’ kullanıyoruz kabızlığı varsa yumuşatıyor ishali varsa yavaşlatıyor
Sdilek Tospikhann hipp combiotik gaz giderme özelliği var mamanın içerisinde ben doğduğundan beri takviye olarak bu mamayı kullandım çok memnunum
Seymaybars27 Tospikhann aptamil comformil şiddetle burda herkese tavsiye ediyorum bebeği kabız olan çünkü ben onu bulana kadar her mama denemiştim hepsi kabız yapmıştı comformil geçince çocuğum yedi kez kaka yaptı başladığım gün çocuk resmen rahatladı uyudu 2 aylıktı
Tospikhann Pinar_kb yaaa gaz yapmıuor demı. Nasıl iyimi peki ya ben similac kullandıgımdan beri bebegım morarana kdar aglıyor
Pinar_kb Tospikhann gaz yapmıyor. Sadece kilo alması az çocuğun. Içinde şeker yok mamanın. En doğalı da hipp
282428e Seymaybars27 vizede doktorumuz Aptamil prosyneo dan sonra bu mamaya geçmemizi önermişti ama biberonda şeker tortusu çok kalıyor diye rahatsız etti biraz beni sizde de oldu mu? Erimiyor sanki tadına baktım baya şekerli
Seymaybars27 282428e yok canm eriyor merak etme sadece bu mama da kabızlık ve gaz olmuyor hemen al dene
1Nihal Tospikhann keçi sütü içeren mamalara bakın derim inek sütü bebeklerde hazmı zorlaştırıyor. İlk zamanlar sütüm gelmediğinde hipp kullandım bebeğim resmen ikinmaktan bi hal olmuştu. Golden goati bi deneyin derim bana öneren olmuştu çok şükür sütüm gelince ihtiyacım kalmadı. İnşallah faydasını görürsünüz🙏
SedaKara Ben golden goat kullanıyorum keçi sütlü mama ilk doğduğunda sma kullanmıştık o çok gaz yaptı ve bebeğim kabız oldu şimdi çok memnunuz ama
282428e Seymaybars27 kullandım zaten ama erime sorunundan dolayı Bebelac nutrikonfor a geçmiştim. Conformil kullanırken biberonun dibi hep şeker oluyordu bende sizde de oldu mu diye merak ettim
Gin Tospikhann bebelac gold iyi gelmişti benim kızıma. İlk 6 ay hipp combiotic kullandık o da hiç kabız yapmamıştı ama ek gıda almaya başlayınca kabızlık da başladı. Doktoru mamayı değiştirdi.