Saripapatyammm Mommyishome Biz girmistik. Ama aylar önce kisitlamalar yenilenmedendi. Suanda ne durumda bilmiyorum
minderbob Mommyishome 6 yaştan küçük çocuklar için sorun olmuyor diye biliyorum. Çünkü bebek bu bırakacak kimse yoksa ihtiyacını almaya giderken mecbur anneyle gidecek.
Gunes55 Mommyishome biz girdik bi sorun olmadi. Avm icerisindeyse avmler saatli aliyorlar ondan kaynakli olabilir belki
Gunesay Pandemi dolayısıyla mı? Ben ilk doğum yaptığım zamanlarda 40 çıkmamış bebekle giren vardı mağazaya.
Sum87 Mommyishome 3 hafta kadar önce avm de işim vardı benim oğlum yanımda değildi ama girerken bile yasak dediler çoğu aileyi geri çevirdiler marketler vs de almıyor bizim burda sehire göre esneklik payı var mıdır bilmiyorum
Hllozz Mommyishome evet saçma sapan bir Uygulamaları vardı . Sabah saat 10da girmiştim bebeğimle ki bebeğim kangurudaydı, almadılar.
Mommy_Bird Mommyishome biz eşimle gitttigimizde alıyorlardı akşamları ama annemlerdeykrn gittiğimde almadılar başka şehirde bebek arabasıyla gidersen alıyorlarmış 🤷♀️
Nebicimanne Mommyishome doğru saat 4 olunca bebekler dışarı diyorlar bizde yaşadık bu durumu, hayır yani sen ebebek sin bebekli gelmeyecekse sana kim gelecek bunlsr anne babasız hareket eden insan değiller ki çok mantıksız bulmuştum ama mecbur çıktık
tubaden Mommyishome daha geçtiğimiz hafta oradaydım kimse birşey demedi ama hatta saat 6 kadar AVM deydik