Nazzz2021 canım öncelikle kıyafet için benimde biri 6 yaşında biri6 aylık iki kızım var bende büyüğün kıyafetlerini giydiriyorum inan benim kızım bile kendi kardeşine bu elbise benimdi bu ceket benimdi bu bere benimdi demi annesnnesi yada babannesi gelincede onlarada der bunlar benim diye normal yani buna takılma ama diğer konuda haklısın iyide yapmışsın hatta geç bile kalmışsın söylemekte