Pektos-21 Mink-hyt ahhh minnoş bnmkide neredeyse çoğu zmn böyle çok huzursuz buyüzden hep ağlıyor ne derdi var bilsem keşke
Kuzeyeliz Mink-hyt benimde öyleydi canım yüzüstü yatmaya baskadı düzeldi. Tabi yatmasını istemiyorum tehlikeli diye . Daha 2. 5 aylık cünlü . Ama normal yatarsa ıkınmaktan hiç uyuymıyor
Tugcealp Mink-hyt biogaia çok ikinma yapıyor biz 3.aya 1 hafta kala bıraktık ikinma lar hemen geçti artık kendi yapabilir kakasını
Sfir Tugcealp dr bize bıraktırmıyor ya… bağırsak gelişimi için devam edin dedi. Bırakmaya cesaret edemedim o yüzden. Gaz konusunda geçmesi şanssızsanız 9 ayı bulur demişti sanırım öyle olacak 🤦♀️
Caglaed Benim. Kız 8 aylık hala gazdan geceleri uyanır ağlar emer gaz çıkarırsa uyur çıkaramazsa yarim saat sonra bir daha aglar uykular haram alerjisi falan da yok 6. Disi de çıktı neden böyle bilmiyorum bu gaz ne zaman geçer onu da bilmiyorum 😭
Adeviyee Mink-hyt canım ben de ocean aldım üç gün kullandım gece gazdan kıvrandı bırakınca geçti bir kaç gün ara ver bak bi