Beyhanberen Bebeğim 4. Ayında henüz dönmeye başlamadı yarım kundak yapip uyutuyorum en başından beri dönmeye başlayıp kundağı biraktigimda ne kullanmalıyım fikri olan var mi?
Bulutbey Beyhanberen zaten yaz geliyor canım. Kışa doğru tulum alırsın. (Benim düşüncem) tabi bebeğinin sıcağı sevip sevmediği de önemli. Biz oğlumun odasının peteğini azıcık fazla açalım sıcaktan uyuyamıyor.
Sevgilimmm Beyhanberen LCW kullaniyorum uzun zamandır çok memnunum. Patikli olani kullaniyorum çorap giydirme derdi de yok.
Sevgilimmm Beyhanberen baktım ama kaldırmışlar. Ben mağazadan almıştım internet sitesinde vardı bayagidir. Ama şu an yok. Sitesinde uyku tulumu yazıp aratın çıkacaktır. Açıklamalarında 12. Aya kadar patikli yazıyordu..açıklamayı da değiştirmisler. İmkanınız varsa magazadan bakın oralarda oluyor.