kubra33 oğlum hep yüz üstü durmayı sevdi, onun etkisiyle sanırım kafayı falan erken dik tuttu, 6 aylık emeklemeye başladı, 7 aylık olmadan kendi emeklerken oturma pozisyonuna geçmeyi öğrendi, zamanı ne zaman bilmiyorum ama herkes erken yapıyor herşeyi diyor. Yüz üstü yatmasının faydaları diye düşünüyorum