kubra33 ayaktayken başını dik tutuyorsa gün içerisinde uyanıkken yüz üstü yatırıp karşısına geçip seslenin, bizimki öyleydi doktor kucağımda görünce kucağında gayet güzel tutuyor yüz üstü yatır biraz tembellik etmiş dedi. Çok şükür yatırdım hergün düzeldi. Ama siz yinede doktora danışın içiniz rahat etsin.