Bebeğim 9 aylık her gece uykusuna yatırdığımda 2 3 kere bağırarak uyanıyor. Uyutuyorum 1 saat oluyor çığlıklarla uyanıyor emzirmeden sallayayım diyorum yıkıyor ortalığı. 1 saate meme mi aklına geliyor ki. Bu gece 3 4 kere bu şekil uyanıp durdu ve şu an 5 uyandı 🤷♀️ neden dalamıyor acaba ya