Uuy Sadace sağ dan emdiği için küçük kaldı diğeri. Çok büyük göğüslerim yok zaten ama düz oldu resmen o . Biraz da kendimi kötü hissediyorum devlette yaptıran var mı. Ücreti ne acaba önce size sormak istedim belki vardır aramızda
Avsininannesi15 Uuy sizi biraz rahatlatayim ozaman ablam 3 yaşına kadar çocuğu emzirdi bir göğsü çok küçülmüşdu emzirmeyi bıraktığı 1 buçuk senede göğüsleri eski haline döndü
melisaninannesi bus00 silikon harici başka büyütme yolu var mı? O dönemde araştırmışsınızdır diye soruyorum
bus00 melisaninannesi evet çok araştırdım hemde yaptırdıktan sonra yağ enjektesi diye bişey duydum ama ne kadar sağlıklı bilmiyorum tek bildiğin şu kremler falan tamamen yalan
Uuy Avsininannesi15 inşallah öyle olur gerçekten tek göğüs emiyor öbürü ucu çok olmadığı için. Düz kaldı o zaten küçük göğüslerim hiç gitti yani. Zaten 15 bin fazla geldi. Umarım eski haline gelir
MehZey Uuy evet bu tür islemleri genelde her doktor da yapmıyor yapamıyor süt kanallarina zarar veriyorlar
Bezelyeveannesi Uuy devlette yapilmiyor sanirim bende 2018 de 8500 liraya yaptirdim ama tanidik vasitasiyla oldugu icin o fiyat olabilir