Melek37 Kızım 2 600 g doğdu sunan 4 ay 8 günlük 6 kilo sadece anne sütüyle besleniyor bana zayıf geliyo sağlık ocağı normal diyo ama ayına göre az kilosu öyle çok emen bibebek değil 5 dk felan emiyo ondanmı kilo almıyo bayanlar sizce
dilanbartos Melek37 ne demek istediğiniz bilmiyorum ama benim oğlum 5 aylık 7,5kg. 4 kilo doğurdum bi de amaaaa inanılmaz sağlıklı. Gerisi teferruat.
Efeninannesi12 Melek37 bence kilosu çok düşük değil sağlıklı ise takmayın kafaya ne güzel ki anne sütü alıyor :) kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir
Deletedmom131 Melek37 Anketin ne için olduğunu ve ne demek istediğinizi anlamadım ama bebegin kilosu önemli değil sağlıklı olduktan sonra
meryemkisa Melek37 şuan bebeğiniz gayet normal benimki 2570 doğdu 10 aylık 9,5 kilo ilk 6 ay her ay 600 gr ve üzeri alıyorsa zayıf değil gayet normal
Baynimir Melek37 bebeginiz zayif degil uzulmeyin. Biz 6 aylik olacagiz 7 kilo bile yoktur. Ama cok sukur saglikli. Onemli olan da o zaten.