Bebeğimin uykusu düzene girmişti hepsi saati saatindeydi bu aralar son 1-2 haftadır uykusu çok bozuldu. Gece 4 lere kadar uyanık kalıyor aslında çok uykusu var gözleri gidiyor ama uyumamak için direniyor ağlıyor. Gözleri kapanıyor ama geri açıyor ve normalde sallanarak uyurdu ama bu aralar meme de uyuyor hep böyle memede uyumaya alışır mı acaba . Sizlerde durum nasıl ?