1 aylik kızımın karnındaki sislik saga sola dogru kaydi kizlar başına gelen var mi netden baktık normal gibi seyler yaziyo o an bagirsaklardan da sesler geldi banyo yaptircaktik soyarken ağladı baya öyle farkettik bu arada dogdugundan beri ortalama 5 kere cocuk doktoru görmüştür
Pazartesi zaten kontrol var korkuyom yarin gitmeli miyim haftasonu bitmicek bana biri bisi desin bacakları küçük karni kocaman göründü gözüme telas yaptım 😔😔