AntiFilozof ben gece mama vermiyorum. Gündüz veya en geç yatırırken veriyorum. Ama gece versem de aynı şeyi yapardım.
Mamayı biberona hazırladıktan sonra emzirmeyeceğim göğsümün tarafına atlete sıkıştırıyorum. Sütyen de olabilir ne giyiyorsam. Bebeği memeye tutturduktan sonra ağzının kenarından hortumu sokuşturuyorum. Bir ucu da biberonda hortumun. Çektikçe geliyor. Hiç elimde bir şey tutmama gerek kalmıyor.