Oyku123 merhaba biz lazımlık almakla başladık 14. Ayda. İlk başta oyun oynar gibi oynadık bu süreçte ona oturmasını sağladım. Kaka gelince kıyafetleriyle oturttum üzerinde yaptırdım tabi onun oturup kalkması 1-2 sn oluyordu başlarda zamanla kakası gelince kendi bana lazımlığı göstermeye başladı bezli oturtuyordum kakası bitene kadar yapıyordu sonra bezi çıkarttım öyle de yaptı. Sonra rutin oluşturdum uyku sonrası , yemek sonrası , sıvı alım sonrası gibi her bir rutinde bezi çıkarıp oturttum yaptığı da oldu yapmadığı da . İlerleme olunca da komple gündüz bezi çıkardım. İlk 3 gün hep altına yaptı . Sonra söylemeye başladı. gece uyanıp çiş geldi demeye başlayınca gece de bezi çıkardım. Şuan 17 aylığız geçen hafta ne olduysa söylememeye başladı ki biz çok rahat öğrenmiştik. Bu hafta biraz daha düzeldi söylemesi. Baya zorlu bir süreç anlayacağınız 3 günde öğrenilmiyormuş onu gördüm 😊 sizi de kolaylıklar dilerim sabırlı olun 🙏