Yusufandmom Doğum sonrası dikisleriniz ne zaman düştü ne zaman tam olarak iyilestiniz hanımlar bizim 27.gunumuz dikislerim 25 te düştu ama hala acı var ara ara da sancı giriyor normalmi aceba 40 çıkana kadar gecermi ki sizlerin tam olarak ne zaman geçti
MomofOne Yusufandmom benimki 40ima kadar düsmüstü Agrisini 2 hafta cekmistim dogumdan sonra 40imdan sonra sadece ara sira sizlama oluyordu bi de dokununca cok hassas di. 9 ay oldu simdi hala yanlişlikla deysem hassasiyet hissediyorum
Yukselyuksel Ağrının olması normal. Bebeğim 4 aylık olduktan sonra ağrıları azaldı. 6.5 aylik oldu hiç dogum yapmamış gibiyim.
Sulem Bnm dikislerim de dustu kanamamda durdu kirkim cikmasina 4 gun var ama bgun kanamaoldu neden bilmiyorum adetmi oldum sizce🤔